Doradztwo z zakresu zarządzania usługami IT

Skutecznie zarządzanie usługami informatycznymi – doradztwo

Lubimy to co robimy, a robimy wiele, by pomóc naszym klientom w usprawnieniu działania ich usług informatycznych. Specjalizujemy się opracowywaniu planów krótko i długoterminowych na poprawę efektywności usług, ocenie procesów oraz budowaniu organizacji w oparciu o model usługowy. Klienci z Europy doceniają nasze doradztwo, nastawione na skuteczne i efektywne zarządzanie usługami informatycznymi.

Restauratorzy wiedzą najlepiej, że klienci chcą płacić tylko za najlepsze usługi. Ile warta byłaby kolacja w restauracji, w której kolejność dań jest odwrócona – najpierw podawany jest deser, następnie obiad a na koniec przystawka? Ile, jeżeli wszystkie dania byłyby surowe? Czy za taką usługę chcielibyśmy zapłacić?

Cherry Solutions rozumie, że z klientami usług IT jest podobnie. Chcą oni płacić tylko za te, które pomagają im w odnoszeniu korzyści biznesowych. Pomagamy organizacjom w perfekcyjnym zestawianiu ze sobą wszystkich komponentów usług informatycznych. Wiemy, że ich działanie musi odbywać się w sposób ciągły, i najlepiej niezawodny.

Doradztwo – zakres świadczonych usług

Katalog usługi IT

Pomagamy w zbudowaniu oraz optymalizacji katalogu usług informatycznych, co często stanowi bazę wyjściową do usprawniania innych obszarów.

Efektywna eksploatacja

Optymalizujemy zadania i działania grupy Service Desk, sugerujemy najlepsze rozwiązania z zakresu realizacji zgłoszeń i obsługę problemów.

Umowy SLA

Pomagamy w opracowywaniu i negocjowaniu umów SLA. Doradzamy przy opracowywaniu raportów dla zarządów oraz kierownictwa wyższego szczebla.

Ocena dojrzałości procesów IT

Oceniamy dojrzałość procesów IT w organizacji ze szczególnym uwzględnieniem strategii rozwoju. Szerokie spojrzenie nie tylko na procesy ale na całą organizację usługową pomaga w rzetelnej ocenie procesów.

Portal Self-Service

Pomagamy organizacjom we wdrożeniu i optymalizacji portalu Self-Service. Jego efektywne działanie automatyzuje zadania rutynowe, przez co znacząco można obniżyć koszty operacyjne.

Wybór i nadzór nad wdrożeniem narzędzia ITSM

Przygotowujemy dokumentację, opracowujemy wymagania. Pomagamy w dokonywaniu analizy i oceny narzędzi ITSM dostępnych na rynku, sprawdzamy rekomendacje. Pomagamy w fazie wdrożenia narzędzia w organizacji, prowadzimy nadzór nad wdrożeniem.

Wartość dodana

Zwiększ potencjał swoich usług, dzięki współpracy z naszymi konsultantami. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie zarządzania usługami IT. Proponujemy zwinne podejście do procesu dostarczania i optymalizacji usług informatycznych. Bo czas ma znaczenie.

Nasi konsultanci to eksperci w zarządzaniu usługami IT. Jakość potwierdzona doświadczeniem.

Szkolenia i warsztaty

Organizacjom, które chcą zwiększyć swoją świadomość z obszaru zarządzania usługami informatycznymi (ang. IT Service Management), a także chcą podnieść kompetencje swoich pracowników, proponujemy pakiet dedykowanych szkoleń i warsztatów. Sam program szkoleń i warsztatów jest dobierany na podstawie indywidualnych potrzeb organizacji. Przygotowują one uczestników do zdania egzaminów ze ścieżki egzaminacyjnej ITIL.

Pakiet szkoleniowy jest w szczególności przeznaczony dla menedżerów odpowiedzialnych za eksploatację i utrzymanie systemów informatycznych, osób zarządzających usługami IT oraz odpowiedzialnych za wsparcie użytkowników IT.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*